Rabu, 2 Jun 2010

BUKU TERBARU: AL-WIQAYAH


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لا إله إلا الله محمد رسول الله فى كل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Alhamdulillah, saya baharu sahaja selesai menyiapkan buku saya yang ke-5 yang berjodol الوقاية ( Al-Wiqayah) lebih kurang pada jam 11.00 pagi tadi ( 3.6.2010).

Buku saya yang inimengandungi pelbagai petua dan amalan untuk;

1. Orang yang sedang sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, batu karang dll.

2. Orang yang ingin mengandung

3. Orang yang ingin sembuh dari sihir

4. Orang yang ingin perniagaannya laris

5. Orang yang ingin berjaya

6. Orang yang ingin ketenangan sanubari dll.

Di dalam buku tersebut saya juga mengijazahkan Hizb Al-Bahr dan Hizb An-Nawawi yang mana kedua-duanya mempunyai pelbagai khasiat dan kelebihan jika diamalkan setiap hari.

In sya Allah buku tersebut akan diterbitkan pada akhir Jun awal Julai 2010. Jika anda berminat memilikinya sila hubungi saya terus 013 2264 264 atau isteri saya Ustazah Muslihah 013 291 7767 atau 03-33927435 ( Rumah ).




Tiada ulasan:

Catat Ulasan